Mediassa

Joulukuu 2015: Miracle Finlandin toimitusjohtaja Heli Helskyaho on Tivin IT-alan 100 vaikuttajaa -listalla sijalla12. Lue artikkeli tästä tai nettiartikkeli tästä.

Marraskuu 2014: Flexing Mental Muscles – Heli Helskyahon haastattelu Oracle Magazinen marras-joulukuun numerossa. Lue haastattelu tästä

15.9.2014: Oracle SQL Developer Data Modeler – Heli Helskyahon kattava artikkeli Oracle Scene -julkaisun syysnumerossa (issue 54). Lue artikkeli tästä

4.7.2014: Miten Heli päätyi IT-alalle? – Lue toimitusjohtajamme Heli Helskyahon haastattelu Oracle Scene -julkaisun kesänumerosta (issue 53).  Lue haastattelu tästä

8.5.2014: 3 Step IT Group Cuts Four Days of Maintenance per Month After Putting All-in-One Cluster, Database, and Storage Server into Production in Just 13 Days – “Miracle Finland Oy provided important assistance, based on its own technical experience and recommended investing in Oracle engineered systems”. Lue lisää Oraclen sivuilta